Sunday, October 19, 2008

baking



new hobby, and so many things to explore and that's a good sign..it will always keep me busy..then it will be no time for me to think on the melancholic drama of life..so keep on busy and it will be good for me..

i just started my baking hobby..and yesterday try buat cup cakes and playing with colors of rainbow. I love it so much! Just tak tahan..my niece..puas menepis..abis dia mixed up all the colors..hu..hu..itu belum kira baper banyak cup cakes yang dia "tolong buat"..hmmm..rasa nak cubit2 jek..so aku outsource part mencubit kat abang aku merangkap abah dia..ha..ha...so terkluar la ayat jerman dia dengan muka muncung"..NOOO ABAH" bla..bla.. ha..ha..sakit perut aku gelak..

so..ini la hasil keje aku buat cup cakes for the 1st time..nie sebahagian yang sempat snap..yang lain2 selamat si dak nemok kerjakan..



No comments: