Sunday, February 22, 2009

family

last friday till sunday mmg pack amat.. and now, one of my friend kat umah dah x de :( , my sis dah berangkat early friday morning.. so hopefully i can see her next year, itupun kalu duit cukup nak ke sana..

tapi yang bestnye, my parents datang, family dak bulat n dak nemok pun datang, so last night adik kat sini dia insist nak BBQ, so buat la kecil2an..yang sibuknye bukan we all, tp dak nemok ngan dak bulat..aku nie just mampu mengucap jek..sbb penat tgk dak nemok melompat sana sini kejar bola. dak ammar lak..asik nak panjat motor..nie gara2 ayah aku ajar dia naik motor jalan2..aku jd tukang jaga takut diorang nie berlanggar..asik berlari n melompat jek kejenya..

yang kelakarnye..sempat dak nemok nie pggil dak ammar chicken!! si ammar tgh sibuk2 tepuk motor n pusing2..dak nemok pulak sibuk suh ammar berhenti pusing "stop..stoppp..hei chicken stop!!"sakit perut we all gelakkan diorang nie..hai la budakkk

pastu petang semalam abg aku datang nak basuh kete, dia pun sibuk masuk dlm rumah "lets go mangah.." sambil tarik aku gi bilik belakang..rupanya dia nak amik baldi comel peninggalan acu dia..siap kecoh2 cedok air sabun baldi abah dia..dengan kain tuala dapur aku dia celop n lap kete ..sambil nyanyi2 lagu wonder pets..ko nie kan aisy..ade je akal..hihi..nie ha gambar dia tengah menyental kete..gambar x bape elok, camera hp cap ayam..hehe....pastu dah penat "abaaahhh..lets goo".. haiii..suka hati tul dak aisy nie


anyway..nie la member nak gaduh yang baru..haha..saje happeningkan skit suasana idup aku nie..td dia datang lagi..kali nie we all gaduh berebut color pencil..dia nie sume nak angkut bawa balik..bila aku nak amik, "it's mine!!!" sambil tarik n letak belakang badan dia..ko nie kan aisy..grrrrrrr

No comments: