Tuesday, March 3, 2009

baking again

dr pagi aku terasa nak baking..so aku balik awal skit td..kul 7 dah sampai umah.. but projek tergendala jap sbb a friend call and bermula sesi meluah rasa..takpe la..hari nie hari dia ssh hati, sbg kawan, kita share sama2, tak salahkan..

well, since my boss on diet, (and even most of my colleague punnn..) so aku x buat icing, just plain muffin..i'm hepi when people enjoy makan.. another box for my friends kat area opis lama aku..dah lama janji ngan pakcik jambu tu..(sure dia blushing kalu tau aku panggil dia jambu..hoho..jambu tua)..just aku berhutang 1 janji lagi ngan a friend kat cawangan mines.. sori friend,i'm not in my mood to play with the colors..i'Allah di lain waktu.. gambar nnt aku update..hp aku buat hal lagi

update pic.



inipun satu hal..aku mmg rasa nak campak jek dalam tasik..and aku mmg dah mula hilang sabar waiting for my "red-bus" to be delivered back to me..2 months beb and bila tanya, "kitorang tak dapat contact vendor"..aduhhhhh, that's not what i expected lahhh after 2 months tunggu..

ngomel banyak pun x de makna..so I've decided to get a new one..OMNIA??? hmmm...still dipertimbangkan..but SONY pun ok juge..ok..buat research lagi la..


2 comments:

montel said...

post la resepi..
aku nak membaking jugak ni

awien80 said...

boleh..nnnt aku email kat ko ye :)