Monday, February 8, 2010

apa yang paling lama??

semalam aku kemas2 apa yang patut kat umah
rasa disorganized this few weeks..
and tengah kemas2 tu..aku terjumpa sesuatu
nostalgia and antik gila..

sehelai sejadah yang dah berusia almost 22 years!!
actually tu sejadah aku dapat hadiah masa darjah 2
dapat matapelajaran terbaik- of couse la agama kan

nak snap gambar but camera battery low lak
BB pool nie x de camera..hmm
nnt la aku update gambar

termenung sekejap dengan sejadah tu
teringat zaman budak2.. zaman tak payah pikir apa2
just pikir hal exam n belajar jek
aku tabik dengan mak ayah
masa tu ayah keje kampung jek
repair motor orang sikit2
but they manage to sekolahkan we all adik beradik
aku rasa masa tu 500 pun x sampai duit ayah
berdikit2 la.. duit sekolah 30sen jek sehari
masa tu 3 org sekolah..adik2 kecik lagi

well..makin lama aku kemas, makin byk pulak stok lama aku jumpa
nampak sgt b4 this x amik peduli
walhal rumah sekangkang kera jek
hihi..

No comments: