Friday, December 10, 2010

certified

This morning as early as 5.30 am received email from US! tgk subject...mmg trigger my nervous system la.. result exam!!!

Last week aku attend training and the last day we need to sit for 3 .5hrs exam with 148 questions... examiner mmg suh study buku yang tebal 3 inci lebih tu.. tp mggu lepas mmg dugaan.. every day sampai rumah mmg dah dekat kul 8pm
hakim lak cam nak test mama dia jek.. tak nak tido malam..nak main je. dgn org lain x nak..dgn mama jugak dia nak melekat..


aku tawakkal jek.. i just keep in my mind, anak adalah anugerah yang Allah bagi
so dia bukan halangan.. i just keep positive mode and pay attention during class

alhamdulillah, this morning from the email, i was notified that aku lulus!
akhirnya aku certified juga.. even mmg x sempat study pun.. ala kadar je..
suku buku pun x sampai aku baca!

mmg rezeki anak.. alhamdulillah, praise to Allah
Dia maha mengetahui segalanya

No comments: