Tuesday, October 9, 2012

cerita ceriti

sangat la penat lately
banyak kerja di ofis..and time ni jugak nak persiapkan rumah

aku jenis tak cakap banyak
andai my other half resist to do..
aku angkat tangan..sinsing lengan..buat sendiri

mmg makan hati
but what to do, kalau asik nak melayan kisah hati
sampai bila nak statik je
so i believe in myself, i can do better than who ever suppose to do la..
no wrong to be sad, but then need to wake up..look forward and start to walk, then run!!!

how i wish saat2 macam ni dapat pegi spa..
relax kan badan..relax kan minda
betis dah terasa sakit2 bila berjalan..
mau tak nye..last night pukul 12 baru sampai rumah
adhoc dinner nak entertain kawan lama dari Morocco
well..budi org jangan dilupa kan...
dengan kasut 3" tu panjat Menara KL..mana nak layan VVIP lagi
well..thats life
i learn new things every day, alhamdulillah.

there always plus and minus in life
sama je macam aku...


my fridge dah lama rosak..ye la, dah 8 years pun berbakti
kali pertama rosak..i just said, get a new one, its timely
but ade org tu insist jugak nak repair..den malas nak bising..layan je la

and last night tat kala aku sibuk bekerja di Menara KL
masuk SMS kata fridge meragam lagi and "I nak pegi beli sekarang"!!
hai..terus rasa frust...sbb yang menghuni dapur tu aku..
at least rasa berbunga2 hati kalau di tanya apa spesifikasi idaman kalbu kan
bukan nye beli fridge macam beli baju..hmmm
cuba pujuk suruh tunggu..tapi..
ntah la..asik2 makan hati..

justifiksi aku tak laku ke?
setakat ni all my justifikasi bukan main2...sampai juge ke pak menteri
just tak tulis je kat situ..dikarang dengan cik ******
apakan daya org di sisi tak value..

di dada komputer ni tempat meluah rasa.
alhamdulillah..moga esok ade sinar..
dugaan hari ini menjadikan aku lebih kuat...
alhamdulillah


2 comments:

Fiena Ahmad said...

sabar sabar.. insyaAllah ada hikmah di sebaliknya

*hugs for u*

awien80 said...

sob2....i'Allah