Tuesday, October 27, 2009

hasil terakhir

semalam hajat nak baking something utk hubby and kawan2 opis
bukan apa..sebagai tanda kesyukuran..aku dah beransur sihat

baru campur tepung n telur, mixer aku tetiba jek stop pusing
aduhhhh..rosak pulak dia
belek kiri kanan atas bawah..hmm..confirm dah good bye

alahai..lemah semangat nak uli tepung nak buat roti dengan kudrat ku
dah le baru kuar spital...hmmm..pk punya pk..tepung dah, telur dah..
terus aku tuang coklat n gula..apa lagi..muffin je la..
kacau dlm 10 minit..dah jadik adunan

so ini la hasil terakhir mixer ku



hmm..alamatnya, this going to be the last time aku baking..
sementara tunggu aku beli mixer baru..hehe
dah lama dah aku skodeng satu brand nie..mmg kualiti tidak meragukan
international brand..but harga dia 4 angka..
sayang pulak nak kuar duit 4 angka for 1 item..
so aku tgh berkira2.. nak beli sekarang or tunggu dulu

even skrg aku berazam utk menikmati hidup selagi termampu
but kena jugak berkira2..hujung tahun 2009 and awal tahun 2010 banyak plan..

2 comments:

montel said...

sayang nak kuar duit.. :D jangan siksa diri ..beli je ..
kerja untuk sapa ..

:D

awien80 said...

sbb ssh nak kumpul balik zid, tu yang sayang nak lebur seketul..hehe