Friday, November 6, 2009

apa nak jadi

aku baru je menjengah pintu rumah.. 15jam ++ aku kat pejabat..
mmg tegang jek bahu n tengkuk aku ari nie.. urgent proposal kn siapkan mlm td
esok dah kena hantar as requested by orang Jeddah..adeh..berpinar mata

bila aku balik..terus aku jengah ikan2 aku..
sian la..tinggal sekor dah.. rupanya si ibu merah n anak kecil dah terapung


keciwa utk kesekian kalinya.. adik aku kata x yah la bela apa2, hentikan saja
dari kecik bela kambing ..kambing mati.. (haha..now i remember why asik ingat kambing)
inikan pula ikan2 kerdil tu.. aduhai..kena la aku beli ganti baru
sian si ikan nie nnt lonely dalam akuarium sorang2..

ade sesapa tau cam ne nak bela ikan gappi nie??
or other small fishes.. aku suka tgk ikan2 berenang
tenang jek..please.. anybody?

1 comment:

genny da bomb said...

tak cukup makan ke...ke hg boh air tapis semata2..kadang air yang boh tu ada efek gak kot..hihi..tatau la aku..