Monday, May 16, 2011

fair

tak sangka esok cuti
well, mmg aku jenis x amik kisah hal public holiday ni
tp rugi la coz at least aku boleh cuti lama kalau plan dr awal...
hmm...what to do

so dr ofis aku dah berangan nak bawa anak jalan2 esok..
sementelah dah byk weekend x ke mana2
sian anak..jarang dapat jalan2
asik2 gombak..gombak..gombak
100x gombak. adil ke?

but then..frust sbb tetiba en hubby ade plan sendiri
which is every week dia buat macam tu :(
hai...ssh sgt ke lelaki nie nak buka mulut awal2 bgtau??
kalau seminggu x pegi gombak x boleh ke?
asik2 gombak..apsal x nak balik kampung lagi satu??
org kat kampung tu tertunggu2 bila la anak cucu nak balik
asik setahun sekali time raya je la
are u being fair to your partner??????
have u think about her/his feeling???

fikir2 kan lah sebelum terlambat..


2 comments:

genny da bomb said...

hang pun perlu jgk cakap benda macam ni..jgn la ikut sangat weh..mmg makan hati jadinya..kalo aku tiap2 mgu sebelah je smp takdak masa utk famili sdiri mau ngamuk2 aku hoho

awien80 said...

macam2 hal.. how i wish aku bleh take a break..having holiday somewhere..or shopping!!!!

hmmm...seringgit..dua ringgit..hmm..kira2 duit..