Wednesday, January 11, 2012

berfikir

penyakit lama kembali lagi, ssh nak tidur.
maybe sbb aku terlalu byk berfikir
apa yg aku fikir? macam2.. hal keje, hal anak, tentang diri,tentang kehidupan

recently terfikir,perlu ke tak aku pindah
actually dah selesa dgn surrounding sekarang
tesco dekat, semua kemudahan 5 minit je dari rumah
anak ade babysitter yg baik, just nak pegi keje je jauh
about 63km pegi balik

area baru, separuh pun x smpi compared to distance skrg
tp tu la, facilities semua kat area bangi la, about 10 to 15mins dari rumah
yg paling aku risau, sape nak jaga anak..huhu
susahnye nk decide, any idea?

6 comments:

genny da bomb said...

pindah...less stress..hehe..nk beli barang jauh takpe..bangi bukan jam sgt nk beli barang..

awien80 said...

sape nak jaga anak weh..huhu. area dekat aku tu x de nursery..banglo2 belaka..line taman aku confirm x de nursery..waaaaa

Cik Siti Abu Sujak said...

meh la pindah, dekat sket.. bangi happening apa walau takde tesco (ye ke takde?).. taman area mana tu ayu?

genny da bomb said...

takde kat taman hang mai anta kat taman aku byk ja neseri..hehe

awien80 said...

kak ct - area sg ramal luar..belakang masjid kuning.

genny - jauh le juge aku nak masuk ke dlm sana..huhuhu

Natrah said...

jgn pindah..hehheheh,aku nk bangkang Genny. Aku lebih kurang hg sehari 70 km travel.Perda ke Kulim...alasan, bosan Kulim x happening.Perda seminit ja sampai Jusco,hahahhah..