Sunday, September 21, 2008

pantas berlalu..


kejap je masa berlalu..hari nie dah hari ke 21 ramadhan..another week to go..
bila dekat2 raya nie..syahdu rasa hati..macam ade tv depan mata flash back saat2 tok dengan wan masih ade..sedihh..aku dengan abang mmg close dengan arwah..dari kecik tok dengan wan tempat bermanja..tempat kitorang lari mengadu kalu mak marah..tiap2 kali lepas sembahyang raya, kami dah lari pegi umah tok..sampai la we all besar

pada tok..aku sedih sangat kenang saat2 akhir hayatnya..pergi tanpa sesiapa disisi.. malam aku nak kawen, tok tolong pakaikan inai walaupun dia tak larat..tolong halaukan nyamuk dr gigit aku..sayangnye tok kat aku..wan, hajat hati nak bawa wan ke KL tak kesampaian..aku penah berangan..kalu dah keje nak bawa wan naik flight datang sini..tapi apakan daya..wan pergi dulu sebelum aku mampu..tiap2 kali terkenang arwah, aku tak mampu nak menahan air mata..aku rindu saat2 dulu..beraya di kampung..walau tak semewah mana..tapi kami suka..tok dengan wan panggil aku siti..abang diorang panggil awang..hmmm..skrg nama tu tggal kenangan..

alfatihah utk tok dan wannn..tok, wannn..kami rinduuuuuu

No comments: