Sunday, September 14, 2008

Weekend..

Hari minggu..at these days saje boleh relax and focus on my personal life..but for this weekend, as early of 1am on Saturday, email bertalu2..haiiii..sahabat sorang nie before this dia yang teach me how to be professional la kononnya, alih2 pepagi buta tak pasal2 dia lak emo..ha..ha..so plastic..ha..ha.. since dah abis office hour and considered as not urgent, so aku biarkan si luncai dengan labu2nya..alih2 bos besar menjawab..pastu mula la sesi berbalas email diorang.. aku remain as pembaca..ha..ha.. weekend maaa..

ok..so this weekend biasa la memasak..Saturday just 1 dish since my hubby bawa balik bekal dari Gombak..kurma ayam kampung..then some kuih from 'param' Tesco katanya..so Saturday hari my hubby la..layan je la..

Then Sunday..my day!! My friend obiterdicta..I got my oven today!!! Suke2222...
And my first dish with the oven...taraaaaa...roasted black papper chicken with mushroom sauce..kita kawankan dia dengan nasi carrot and soup..ini diaaa..

then utk desert..puding sira coklatt...hmmmmm..yummie2x

then ade ice cream vanila with lime sauce..nyum2..cam ne nak kurus gini..hu..hu..eh..ala..gambo ice cream tak sempat snap td..lain kali la paste sini..

sukanya la..alhamdulillah..hajat nak oven dah dapat..so pas nie byk lagi la resepi bleh try..cara baru utk mengurangkan stress..he..he..

ok then, time to prepare some document for tomorrow..waaaa...esok keje..lomah rasa lutut..Monday bluessss

No comments: