Saturday, January 16, 2010

menikmati hidup ke?


seminggu dua nie.. aku cam layu skit
well, may be exhausted dengan keje..
office hour attend training
then petang masuk office buat keje..
pukul 10 lebih baru nak balik
and sampai kat umah, aku sorang2
abang aku pun notice..
so dia paksa aku kuar weekend lepas gi KL
ikut dia beli barang anak2 dia kat Sogo

hmm.. aku yang kebosanan nie
tengok kiri rembat..tgk kanan rembat
tu la penyakit aku yang x boleh di atasi lagi
kalau aku ade masalah.. shopping will be really bad for me
i can spend a lot without noticing it!
that's y aku jarang pegi shopping..
sbb kepala selalu serabut

this week, baru notice aku tak beli lagi baju sejuk
masa dah suntuk.. mujur kak zie teman
dia yang guide apa yang kena beli
goshhhh..campur tolak bahagi
within 2 weeks aku dah spent terlampau banyak
huhu..dah tak boleh nak masuk saving bulan nie
gaji lambat lagi, advance dah tak sempat apply
aduhhh..parah! I'm over spent!

2 comments:

genny da bomb said...

wei hg nk pi mana beli baju sejuk ni..hoho...melancong lagi ka..beshhhnyaaa..wei cemana nk tukar bground tu ek

awien80 said...

keje and keje..never ending.hang klik ja icon belah kiri blog aku tu..